Doelenrapport
Op onze school werken we met een doelenrapport. De leerdoelen die de afgelopen rapportperiode werden nagestreefd staan vermeld in het rapport.
Achter elk leerdoel staat:
- ‘JA’ genoteerd indien jouw kind het leerdoel heeft bereikt,
- ‘NEEN’ indien jouw kind het leerdoel niet heeft bereikt en
- ‘GOW’ indien jouw kind goed op weg is om het leerdoel te bereiken.
Wanneer je ‘AT’ ziet staan, dan wil dit zeggen dat jouw kind nog niet klaar is om dit leerdoel te bereiken en hiervoor een apart traject volgt. Deze leerdoelen staan verder gespecifieerd in het aanvullend rapport.
Aanvullend rapport (AT)
Op het aanvullend rapport krijg je de leerdoelen te zien waaraan jouw kind heeft gewerkt in de spijkerklas of in een niveaugroep. Dit zijn leerdoelen die niet het gewone traject volgen.
Groeirapport
Naast de leerdoelen werken wij ook aan de vaardigheden van onze kinderen. Deze werden opgenomen in een groeirapport. Achter elke vaardigheid staat een plant:
- jouw kind beschikt nog onvoldoende over deze vaardigheid,
- jouw kind is goed op weg om deze vaardigheid te bereiken,
- jouw kind heeft deze vaardigheid bereikt.
Rapportperiodes
Tijdens het schooljaar 2024 – 2025 ontvangt jouw kind een rapport op volgende data:
- vrijdag 8 november 2024 (rapport 1);
- vrijdag 24 januari 2025 (rapport 2);
- vrijdag 4 april 2025 (rapport 3);
- vrijdag 27 juni 2025 (rapport 4).
Oudercontacten
Naar aanleiding van elk rapport worden de ouders uitgenodigd voor het oudercontact. De oudercontacten worden dit schooljaar gepland op volgende dagen, en dit telkens tussen 16.00 uur en 20.00 uur.
- dinsdag 5 november (kleuters) en donderdag 7 november 2024 (lagere school);
- dinsdag 21 januari (kleuters) en donderdag 23 januari 2025 (lagere school) – enkel op uitnodiging;
- dinsdag 22 april (kleuters) en donderdag 24 april 2025 (lagere school);
- dinsdag 24 juni 2025 (kleuters en lagere school).